Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa

Wykaz prowadzonych rejestrów, ewidencji i archiwów oraz sposoby i zasady udostępniania danych w nich zawartych:
 

  1. Rejestry: 
    - rejestr skarg i wniosków.

    W prowadzonym w Zarządzie Dróg Powiatowych w Płocku rejestrze skarg i wniosków odnotowane są: 
    - nazwa instytucji, imię i nazwisko i adres zainteresowanego, 
    - przedmiot skargi, zażalenia 
    - do kogo skierowano skargę, zażalenie z podaniem terminu załatwienia, 
    - sposób załatwienia skargi, zażalenia, 
    - kogo zawiadomiono o sposobie załatwienia skargi, zażalenia i data wysłania zawiadomienia.

  2. Ewidencje: 
    - ewidencja dróg i mostów. 

    Prowadzona przez Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ewidencja dróg i mostów udostępniana jest zainteresowanym osobom w godzinach pracy Zarządu.

  3. Archiwa: 
    - archiwum zakładowe Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku.

    Udostępnianie akt dla celów urzędowych odbywa się za zgodą kierownika komórki organizacyjnej, z której dane akta pochodzą.
    Wydawanie akt poza obręb jednostki organizacyjnej następuje wyłącznie za zgodą dyrektora, na podstawie pisemnego wniosku zainteresowanego.
    Korzystanie z akt dla celów urzędowych odbywa się wyłącznie na podstawie karty udostępniania akt. Fakt wypożyczenia akt osoba wypożyczająca potwierdza własnoręcznym podpisem w rejestrze wydanych materiałów, natomiast przy zwrocie akt archiwum zakładowego kwituje ich zwrot.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 marca 2016 08:47
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Kosiński
Ilość wyświetleń: 602
04 marca 2016 08:50 (Adam Kosiński) - Zmiana treści zakładki.
04 marca 2016 08:50 (Adam Kosiński) - Zmiana treści zakładki.
04 marca 2016 08:47 (Adam Kosiński) - Dodanie nowej zakładki.