Wykaz prowadzonych rejestrów, ewidencji i archiwów oraz sposoby i zasady udostępniania danych w nich zawartych:
Rejestry:
rejestr skarg i wniosków.
W prowadzonym w Zarządzie Dróg Powiatowych w Płocku rejestrze skarg i wniosków odnotowane są:
nazwa instytucji, imię i nazwisko i adres zainteresowanego,
przedmiot skargi, zażalenia,
do kogo skierowano skargę, zażalenie z podaniem terminu załatwienia,
sposób załatwienia skargi, zażalenia,
kogo zawiadomiono o sposobie załatwienia skargi, zażalenia i data wysłania zawiadomienia.
Ewidencje:
ewidencja dróg i mostów.
Prowadzona przez Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ewidencja dróg i mostów udostępniana jest zainteresowanym osobom w godzinach pracy Zarządu.
Archiwa:
archiwum zakładowe Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku.
Udostępnianie akt dla celów urzędowych odbywa się za zgodą kierownika komórki organizacyjnej, z której dane akta pochodzą. Wydawanie akt poza obręb jednostki organizacyjnej następuje wyłącznie za zgodą dyrektora, na podstawie pisemnego wniosku zainteresowanego. Korzystanie z akt dla celów urzędowych odbywa się wyłącznie na podstawie karty udostępniania akt. Fakt wypożyczenia akt osoba wypożyczająca potwierdza własnoręcznym podpisem w rejestrze wydanych materiałów, natomiast przy zwrocie akt archiwum zakładowego kwituje ich zwrot.
Rejestr zmian
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 marca 2016 08:47
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Kosiński
Ilość wyświetleń: 1854
28 marca 2024 09:18 (Adam Kosiński) - Zmiana treści zakładki.