Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa

Wykaz prowadzonych rejestrów, ewidencji i archiwów oraz sposoby i zasady udostępniania danych w nich zawartych:

  1. Rejestry: 
    • rejestr skarg i wniosków.

      W prowadzonym w Zarządzie Dróg Powiatowych w Płocku rejestrze skarg i wniosków odnotowane są: 
      • nazwa instytucji, imię i nazwisko i adres zainteresowanego, 
      • przedmiot skargi, zażalenia,
      • do kogo skierowano skargę, zażalenie z podaniem terminu załatwienia,
      • sposób załatwienia skargi, zażalenia, 
      • kogo zawiadomiono o sposobie załatwienia skargi, zażalenia i data wysłania zawiadomienia.
  2. Ewidencje:
    • ewidencja dróg i mostów. 

      Prowadzona przez Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ewidencja dróg i mostów udostępniana jest zainteresowanym osobom w godzinach pracy Zarządu.

  3. Archiwa:
    • archiwum zakładowe Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku.

      Udostępnianie akt dla celów urzędowych odbywa się za zgodą kierownika komórki organizacyjnej, z której dane akta pochodzą.
      Wydawanie akt poza obręb jednostki organizacyjnej następuje wyłącznie za zgodą dyrektora, na podstawie pisemnego wniosku zainteresowanego.
      Korzystanie z akt dla celów urzędowych odbywa się wyłącznie na podstawie karty udostępniania akt. Fakt wypożyczenia akt osoba wypożyczająca potwierdza własnoręcznym podpisem w rejestrze wydanych materiałów, natomiast przy zwrocie akt archiwum zakładowego kwituje ich zwrot.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 marca 2016 08:47
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Kosiński
Ilość wyświetleń: 1854
28 marca 2024 09:18 (Adam Kosiński) - Zmiana treści zakładki.
27 marca 2024 14:32 (Dariusz Panuszewski) - Zmiana treści zakładki.
04 marca 2016 08:50 (Adam Kosiński) - Zmiana treści zakładki.