Decyzja zezwalająca na umieszczenie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego

Wymagane dokumenty

  • Szczegółowy plan sytuacyjny działki z zaznaczeniem trasy zwymiarowanego urządzenia umieszczanego w pasie drogowym (mapy w skali 1:1000 lub 1:500).
  • Kopia decyzji ZDP Płock zezwalającej na lokalizację urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego.
  • W przypadku wystąpienia w imieniu inwestora osób trzecich: pełnomocnictwo (oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa) oraz dowód zapłaty opłaty skarbowej.

Miejsce złożenia dokumentów

Zarząd Dróg Powiatowych: poniedziałek - piątek 7:30-15:30.

Opłaty

  1. Za umieszczenie urządzenia niezwiązanego z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego w pasie drogowym dróg powiatowych pobiera się opłaty na podstawie art. 40 ust. 2 pkt 2 i ust. 5 ustawy o drogach publicznych oraz Uchwały nr 136/XIV/2020 Rady Powiatu w Płocku z dnia 29 stycznia 2020 roku w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg powiatowych.
  2. Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa wynosi 17 zł, a obowiązek jej zapłaty powstaje z chwilą złożenia wniosku, zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 roku poz. 1282 z późn. zm.) na konto Starostwa Powiatowego w Płocku: Bank Spółdzielczy „Mazowsze” w Płocku Nr 21 9042 0003 0000 0000 9000 0880.
  3. Na podstawie cz. III ust. 44 pkt 8 załącznika do ustawy o opłacie skarbowej, zwolnione z opłaty skarbowej są zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg.

 

Termin i sposób załatwienia

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: Decyzja administracyjna.

Inne informacje

UWAGA

Wniosek należy złożyć łącznie z wnioskiem o wydanie decyzji zezwalającej na prowadzenie robót w pasie drogowym.

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 marca 2016 13:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Kosiński
Ilość wyświetleń: 690
28 marca 2024 09:01 (Dariusz Panuszewski) - Aktualizacja danych sprawy.
27 marca 2024 13:52 (Dariusz Panuszewski) - Aktualizacja danych sprawy.
27 marca 2024 13:51 (Dariusz Panuszewski) - Aktualizacja danych sprawy.